Pressiteade

Jaga

Dacia uute autode läbimüük kasvas üle 20%

Dacia üleilmne kogumüük kasvas käesoleva aasta esimesel poolel 20,3% olukorras, kus üldine autoturg langes 16,5%. Alates Dacia kaubamärgi taassünnist 2004. aastal on kokku müüdud üle miljoni soiduki.

Käesoleva aasta esimese kuue kuuga müüs Dacia Euroopas, Pohja-Aafrikas ja Türgis kokku 153 826 uut autot. Euroopas suurenes müük enam kui 95% ja ületas 100 000 soiduki piiri. Riikide loikes kasvas Dacia müük enim Saksamaal, kus see suurenes neli korda, ligi 8000 soidukini.

Dacia algatas autonduses uue lähenemise, tootes lihtsaid, moodsaid, tugevaid ja usaldusväärseid taskukohase hinnaga soidukeid. 2010. aastal laiendab Dacia oma valikut veelgi, tuues turule nelikveolise mudeli.

Samuti pöörab autotootja üha enam tähelepanu keskkonnahoiule ja juba täna on koik Dacia mudelid on saadaval keskkonnasäästlikust sümboliseeriva eco2 märgistusega. Eco2 tunnusega soidukid on saadaval bensiini, diislit, vedelgaasi voi E85 bioetanooli tarbiva mootoriga, mis paiskavad ohku vähem kui 140g CO2 ühe kilomeetri kohta ning on ühtlasi väikese kütusekuluga.


LISAD

DACIA MÜÜK AASTATE LOIKES

AASTA

MÜÜK

2000

52 403

2001

54 368

2002

57 681

2003

69 166

2004

98 908

2005

163 899

2006

187 215

2007

230 473

2008

257 854

 

DACIA MÜÜK RIIKIDE LOIKES

TOP 5

Riik

I poolaasta 2009

1

Saksamaa

48 588

2

Prantsusmaa

25 957

3

Rumeenia

23 158

4

Alžeeria

10 747

5

Maroko

9 521

 

MÜÜK MUDELITE LOIKES

Mudel

2008

I poolaasta 2009

Logan

106 735

38 538

Logan MCV

101 383

40 583

Sandero

38 921

68 496

Logan pick up

4 514

2 976

Logan van

6 255

3 202

 

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.